dans idag!

tjoo :) nu kommer lit kort om dagen!
idag vare skola lr  inte direkt lektioner hade ju dans :D jobbigt men kul.

Slutade två så drog jag och frida till jakan skolan och mötte thomas. Sen drog vi in till stan och åt glass på donken och frida köpte tungpiercing. Sen gick vi och kolla i affärer.

Tagga hem va på minellas gymnastik uppvisning haha sööta  de va (L) sen drog hem åt pankakor. Såg på nya avsnittet i aandra avenyn på datan ! Kom precis hem har köpt glas på handlarn :) ska kolla på film nu bring it on ska se klart den :) fast först ska jag duscha man har ju dansat hela dan haha :) men nu är jag jätte trött ont i ben och huvudet inte kul -.- ska ta ipren och sen kolla på film. Det här blir mitt sista inlägg för idag börjar 10 i morgon så hörs då eller efter skolan kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0