dan före julafton uppesittarkväll !

Heej, har inte haft tid att blogga idag mkt att göra. Städat vart uppe på vinden och fixat resten av julklapparna å juste hár åkt bil runt hela sverige köns det som haha. vi har bla var i ica, jakan och massa fler ställen. Köpte presemt til elle i jakan som hon ska få någon dag :) ska kanske fixa klart min julgran ssenare oxå ;P Ska lägga lite godis i mammas och mickes julstrumpa för jag är så snäll :D

Men nu 'r det ju uppesittar kvällen dan före julafton då det är bingolotto och mamma och micke har köpt en lott åt mig så hoppas jag vinner något då :) Sen ska jag hjälpa mamma lite med saker inför i morgon och lite sånt :) men nu tror jag att bingo börjar igen. Erik är med och ska sjunga snart/senare hhörs senare kisses<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0