barnvakt idag

heej alla sööta bloggläsare ! Åkte inte och fikade med lillsyrran :/ vi åkte istället till min mammas jobb och va där :) efter gick vi till jakan med mamma och kolla lite mer på presenter. Natti kom dit oxå så fikade vi lite :) Sen drog hem har hjälpt issa att slå in julklappar som hon har gjort gulligt  ^^ ska snart hjälpa minella oxå.

Ikväll lr typ nu ska vi städa hela huset typ och sen ska jag ha vår lilla gran i mitt rum så ska klä den udag :) kommer så klart bilder på den då ! måste städa mitt rum oxå det ligger julklappspapper överallt och jätte stökigt. Sen blir det mäst mys här hemma :) Ska slå in Idas paket som jag köpta idag :D <3 men nu blir det städa hörs ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0