2 månader till Thailand !

Va bara tvungen att göra det här inlägget idag! skolan idag. Börja 10.05 och slutade 13.55 sköönt :) Blev faktiskt bara mulad en gång idag haha :D me drog hem sen i alla fall kolla på tv och lite sånt :) Har varit och åkt pulka med småsyrrorna och natti ! haha kul var det. Bakade paj när jag kom in och sen såg film.

Juste när jag skulle vispa vaniljvispen så stog jag och höll i vispen när jag prata med natti och då råkae jag sätta på vispen så min tumme börja blöda och e fett svullen :O Det gör verkligen skiit ont micke tror den är stukad men vet inte ;P

Idag är det eksagt 2 månader kvar tills jag åker till thailand. Så vid den här tiden om 2 månader tror jag att jga sitter på flyget ! men nu ska jag duscha och sen sova kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0