wtf?

Tjaa, efter maten stack jag till elle, sen drog vi till bålsta, till pernilla och frida :) Fett mkt flum , vi stack hem till pernilla och sen till sibylla och jag och elle köpte varsin pommes :) Och frida och pernilla tog pommes hela tiden :P Sen drog vi till shell köpte choklad och enrgidryck:D fett mkt flum det blev då ^^ Sen vid typ halv 11 drog jag elle och frida till tåget pernilla följde med en bit :P När vi kom till tåget fick vi vänta en stund sen kom tåget in. Vi va helt ensamma på tåget så blev flum och sånt ^^ sen typ 10 min innan tåget skulle åka så kommer tåg chafören och går in där hon kör, asso vi sitter längastfram. Sen kommer hon ut igen och tar fram mobilen och tar kort genom rutan på oss, vi ba wtf och jag och frida gör fjortis poeser (stavning?) på skoj liksom, vi fatta ingening sen går hon in igen, hon såg typ arg ut ?`vi ba vrf tar hon kort lixom ? först trodde vi det va för vi plankade och sen för vi hade fötterna på sättet ? vi bara hallå ? ah sen hoppade vi av i barkarby och märkte att det inte gick nån buss därifrån till elle :P Så vi gick till tågen flummade sen tog vi bussen vid typ halv 12 till jakan och därifrån tog vi bussen till elle :P kom hem vid 12 ungefär. Satte oss vid datan chattade och tagit några bilder kommer senare ;) Kul dag idag med massa flum ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0