Vårdcentralen

Vaknade vid 12 idag fast jag hade bestämmt att jag skulle upp nio för att komma upp i morgon när skolan börjar -.- gick upp satte mig vid datan. Åt frukost sen skulle jag hämta syrrorna för natti och mamma ska shopa, eftersom jag gjorde det igår :) tog bussen och sen när jag satt på 553 ringer natti och säger att jag ska skynda mig till dagisför isabelle har blivit getingstuken, så mamma vara där och de åkte till vårdcentralen vid ica. Jag tog med minella så vi gick ner dit  och fick sitta där och vänta. tråigt. Sen åt vi på ica korv och sen en varsin glass :) natti kom dit då , sen tog alla vi bussen fast sen bytte mamma och natti buss. Kom hem micke va hemma så han tog dom :) satte på film. Dog typ för det va så tråkigt vill gjöra nggt!. Så jag bestämmde mig för att baka ): blev kladdkaka :D:D för en stund sen cyklade jag till handlan och köpte grädda och choklad till micke :) snart kommer mamma och natti hem och då vill jag se vad hon har köpt :D sen bllire kort med natti och micke kanske mamma :) måste sova tidigt idag för att komma upp i morgon ska duscha idag lr i morgon oxå :) bloggar innan jag ska sova cya!♥

gammal bild från skolan med fridabby<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0