Frissan!

kom nyss hem va i skolan idag vi hade ju lekar fett tråkigt -.- Sen taggade jag frida eve och lollo til lträffen satt där, sen ringe mamma och sa att hon hade beställt tid hos frissan och en timme så gick till mammas jobb frida följde med sen till ica hämtade pengar sen tog vi bussen till jakan. När jag va hos frissan fick vi va där i 4 timmar -.- pappa hämtade oss. Blev inte så nöjd faktiskt tycker det ser orange ut men det tycker ingen annan -.-' men sen åt jag sen körde pappa oss till träffen iv kom försent i en timme va där flummade sen kom lollo eve och albin dit. Sen gick vi kvart över 9 typ va vid ica och flummade till 10 sen kom pappa och hämtade mig :) kom nyss hem nu ska jag duscha, bloggar kanske senare puss! cya♥

Kommentarer
Postat av: pillis

Finaste älskliing <3

2009-08-25 @ 07:28:43
URL: http://barapillis-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0