The voice

Åkte vid 10 i 5 till barkarby mötte elle och mickis där vi tog tåget mötte pernilla sen på väg inte till stan va jag och pernilla as flummiga ! :D Kom fram typ 2 och en halv timme innan det börja ;O Gick omkring sen började det så stog va mitt bland massa. Sen följde jag med pernilla ut och vi mötte carro och hennes kompisar :) sjukt flum ! det va fett mkt roligare än att stå bland alla och trängas. Sen blev det bilder oxå men de kommer i morgon :D Sen kunde vi inte komma till elle och mickis för alla stog ivägen så vi gick och dansade nån annanstans det va sjukt snygga killar där :) Sen såg vi jätte många killar på kvällen och som roppade på oss och allt :) Sen taggade vi till donken för vi va fett hungriga :D Sen flum på tåget och massa . ´pappa hämtade mig i jakan sen kom jag hem för en halv timme sen :) ska kanske sova snart e sjukt trött kanske blir följa med frida till pernilla imorgon :) aja bilder kommer kanske i morgon. cya puss!<3


Kommentarer
Postat av: Carro

Aa vi hade grymt mkt roligare en att trängas:P <3 älskar dej gmn <3

2009-08-16 @ 12:09:17
Postat av: Pillis

glömmer alrig den dagen gumman <3 älskar dej <33

2009-08-16 @ 13:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0