smart ?

heej alla läsare ! vakna vid typ 7 började halv tio, gick upp duscha, åt och sen sminkade mig :) Sen taggade jag till bussen kom till skolan 10 över 9, vänta på frida sen va skolan tråkig hela dan fast inte på rasterna :) Sen jobba jag och frida på  träffen på vår håltimme :) Sen följde eve och frida mig till bussen. När bussen kom taggade dom. Kom hem och märkte att ingen va hemma ;O Sen kom micke efter 10 min och va fett kissnödig och sen säger han att nyckeln ligger under trappen asso wft ;O Sen satte jag mig här ska snart äta middag nudlar lr nåt :) Sen taggar jag till träffen :) bloggar kanske innan jag drar, men annars ser ni mig sen cya!♥

en lite bild bjuder jag på ;)<3


Kommentarer
Postat av: anna larsson

fin bild:)<3

2009-09-01 @ 14:44:46
URL: http://inser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0