rolig kväll :)


haha roligaste  kvällen asso ^^

va med frida efter skolan va hemma hos frida, vi skulle ha vart med eve och lollo men blev inte så :P så elle kom istället :) vi tagga till ica och sen till draken :) sem till okq8 vid jakan va där köpte dricka, sen kom en gubbe och glodde på min röv hela tiden så tillslut gick jag fram till han och ba: vad fan vill du och då fick jag typ hans nr han va typ 50 år :S och sen smsade jag en kille och bad ham komma va med han ett tag lr typ 5 min :P sen träffade vi några andra killar som va 17, osm hade moppe så va bad om skjuts till viksjö så jag och frida satt bakom en och elle satt bakom den andra :P sen släpper dom av oss vid träffen. Och då kommer björn och dom ! jag och frida bara samtidigt vi måste sticka nu lixom :P så vi taggade till vallen och va där sen drog vi till fjällen :P sen fick vu skjuts hem vid halv 12 :)

haha rolig kväll :)<3

bild tagen av eve på idrotten ^^<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0