godis och dricka :)

åkte och mötte frida ch elle vid typ 7 sen stack vi till okq8 köpte lite godis, satt och lyssna på musik, sen taggade vi till bussenx) men jag som är så smart säger att vi kan ta 178 och hoppa av i barkarby och vänta där istället men sen kom jag på at den inte stannar där haha fan va smart jag är :P Sen bråkade vi med några killar oxå :P Sen gick till barkarby där träffade vi killar och de frågade om vi ville hänka på fest, så vi följde med enstund alla va typ fulla x) Sen taggae vi till mig och då fick vi cider och godis av mamma vi hade besök :) Sen kom dom där killarna till mig lr utanför, sen blev det flumm på kväll sjukt rolig kväll asso:)<33 Följde oxå med mamma och hennes kompis och handlade cola vid 12 på natten x)<3


bild frrån i fredags innan idrotten :) Frida Evelina och lollo<3


haha jag på kvällen, jag skulle klättra upp på draken i fastebol och sen komjag typ inte ner xD



Bilder från igår:

Innan jag taggade till bussen och mötte frida och elle<3

Vår dricka och godis gott<333


haha flum bild på kvällen bjuder på den;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0