fuck tele2

tjaa, vaknade kl halv 7 idag -.-' åt frukost sen körde pappa migg tillfrida :P va hemma hos henne sen drog vi till skolan och mötte eve sen kom lollo, Skolan va tråkig som vanligt -.-' Efter skolan va jag och frida på träffen till 5 då det stängde vi jobbade och chillade där :P Sen drog vi till ica och jag åt sen hem till frida och då åt hon :) sen tillbaka till träffen för vi skulle jobba där :) roligt på träffen tittade när olika spelade biljard :P sen jobbade vi oxå och snacka med folk xD Sen kom lollo och eve då blev det mer flum :) Tog 21:33 bussen kom hem för typ en timme sen ^^ har suttit och pratat med mamma lite :) juste har inte fått min mobil än det blev tydligen nått fel i min beställning men inte nattis men hon fick den igår fast den kom för en vecka sen pappa ville ge osss dom samtidigt :/ hatar tele2 men får i allafall min mobil i morgon :) då blire bilder, juste min mobil funkar inte heller för tele2 gör ngt så kan inte ta emot/skicka sms lr samtal :/ aja ska typ sova snart cya!♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0