flumkväll i bålsta :)

taggade till frida som sagt förut :) lr mötte henne vid viksjögårdsbusshållplats :) vi tog bussen till jakan och där vantade vi på tåget. Va satte på lite musik för vi hade tråkigt typ :P då vinkar en gubbe och gör typ slängpussar till mig jag bara wtf och gör tillbaka på skoj lixom x) då kommer han och börjar dansa. Sen pratar han med oss på engelska för han kan inte svenska jätte bra  som om jag kan bra engelska ? haha ne. Sen säger han typ att vi är jätte fina och frågar om vi vill ha snus och sånt vi bara nej ? hanbara snälla , och sånt ? sen frågade han om vi skulle me på fest men då sa vi nej sen följde han med oss istället?`och satt med oss på tåget och så. Sen gick vi av i bålsta och pernilla mötte oss då stack han :) Sen skjutsade pernlilla mig på moppen till carro och sen hämtade hon frida :) haha tur jag har som får skjuts ända hem till henne :D medans de andra får gåhaha xD sen va vi tvgna att gå tillbaka igen -.-' för carro skulle köpa cigg lr hennes kompis skulle, så vi fick vänta på stationen i typ 40 min , sen hem till pernilla igen¨,massa flum då oxå x) Sen mötte vi typ nån som heter emil som följde med till stationen igen för jag och frida skulle hem :P tog 20 i 11 tåget typ :) flum på tåget oxå :) pappa hämtade oss i jakan skjutsade hem frida och nu sitter jag här, har jätte ont i huvudet är inte bra att va ute sent och ha kul hahah xD men ska kanske se på film snart är fett trött :P kanske kommer bilder sen om pernilla skickar annars kommer dom i morgon:) annars äre här mitt sista inlägg för ikväll så godnatt :) puss cya!♥

Kommentarer
Postat av: pillis

Glömmer aldrig denna kväll! Älskar dej <3

2009-08-23 @ 11:06:54
URL: http://barapillis.blogg.se/
Postat av: pillis

Glömer aldrig denna kväll! I love you baby<3

2009-08-23 @ 11:08:27
URL: http://barapillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0