film :)

tjaa ;) vaknade kl 2 idag ;O trodde klockan va 12 men i alla fall jag och elle gick upp åt frukost, sen satt vi vid datan :) Sen taggade hon hem och då såg jag att hon hade städat mitt rum medans jag satt vid en annan data :P fett sööt hon e asso! Sen såg jag på film, mamma kom hem vid halv 6 typ då åt vi middag jag har oxå fixat min blogg som ni kanske har sätt :) är faktiskt nöjd :) vad tycker ni ? :) Sen cyklade jag till handlarn köpte choklad satte mig och tittade på film :) Vid typ 10 spelade jag natti och mick kort :) För en stund sen rensade jag min garderob mkt kläder ska bort det e typ 6 högar med kläder som vi ska släng :O så min garderob e typ tom :P Men jag sorterade för mamma och jag ska till kista nån dag och handla nya kläder innan skolan börjar :D Älskar att shoppa ! Men snart ska jag säkert se på film igen och sova snart för jag ska upp 7 imorgon. För att jag ska lämna småsyskonen sen äre hem igen och då ska jag sova :) <3 Juste har fortfarande inte bestämmt vilken mobil jag vill ha -.-' det e svårt :P men ska kolla lite mer på mobil hade jag tänkt faktiskt :) aja cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0