äntligen hemma!

Äntligen hemma igen! kom hem  för typ en timme sen ska berätta lite vad jag har gjort i veckan :) I söndags drog jag till nyköping va med , melinda, ida och oskar då melinda sov där :) Sen på måndagen va vi hemma typ , på tidagen va vi på bodaborg det va fett kul :D sen på onsdagen va vi i "stan" på nyköpingsfestdagar (kanival) alcazar va där :) vi stog typ längst fram :) Dett rolig kväll, på torsdagen drog jag ida oskar och danny dit igen och hade kul, sen när vi kom hemskulle sussi dit med några kompisar då spelade vi kort och såg på film :) Fredagen va vi i stan, ida blev sjuk så hon danny och sussi va med i en timme sen drog dom hem och jag oskar melinda och hennes kompis va kvar vi flummade  och köpte cider och sen julia asso melindas kompis syrra hade blandat någon drick som vi drack vete fan vad det va i då , typ saft och sprit lr nåt ^^ ochandra saker :) Sen hem såg på film. Lördag asso idag så skulle jag igentligen till "stan" men jag åkte hem istället för ida va sjuk, kom hem har köpt godis och håller på att ladda ner filmer som jag ska se på i morgon blire elle hoppas jag :)<333


Danny, Jag, Melinda och Ida :)

Jag och Melinda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0