Torsdag valborg ;D <33

Tjena ;D

Berättar lite kort om dagen ;D

började 9 och slutade 2.
första lektionen va språk försov mig -.- Sen so fick tillbaka mitt läxförhör ocg fick 28/37 blev godkänd :D sen lunch äklig mat som vanligt. sen musik sen svenska. De sa i högtalarna att alla fick sluta senast 2 idag så vi fick sluta 25 min tidigare :D På svenska läste vi texter fett tråkigt. Sen tog jag 6 över två bussen kom hem duchade sen satte jag mig vid datan ska städa mitt rum lite och fixa mig för snart kommer ida, oskar och Lovisa. Men det är typ nått fel på deras bil så de kommer ingenstans de ska typ låna nån bil och de åker om en timme typ och det tar en timme hit så om 2 timmar -.- åh fett länge :@Men de kommer i alla fall :D på kvällen ska vi till skälbygård och kolla på majbrasa sen va hemma hos mig kanske hoppa studsmatta sjunga sing star spela spel mm.. kanske tar lite kort kommer sen i så fal ;D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0