Torsdag, sjuk :(

Heej alla läsare ;)

Är sjuk idag :(
Idag vaknade jag först vid 8 typ när min syrra skulle till skolan. Sen somnade jag om och vaknade vid 11 :) Tittade på film sen satte jag mig vid datan och fixar massa saker. Ska snart äta frukost  sen plugga svenska vi ska göra dikter jätte kul asso jag fattar inte vrf det är så viktigt att kunna en dikt ? vissa saker är så jävla onödiga att kunna-.- Sen ska jag plugga so och engelska gloser:( Sen kommer pappa och hämtar mig och vi ska äta på donken fett gott :D Ikväll blire bara hemma och sitta vid datan och se på filmer. Hoppas det blir skolan i morgon vill träffa kompisar och vill ut på kvällen. Men har fortfarande ont i halsen men det kan ju gå över tills i morgon hoppas det :D <33
bloggar lite senare ;)

bye bye kiss <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0