Torsdag, och helgen mm

Heej det va länge sen ;)
som sagt va att vi inta har internet hos min mamma-.- men nu ska jag berätta lite vad jag har gjort i helgen och sånt xD
Fredag till Söndag sov elle hos mig :D
På söndagen klippte jag mig och färgade håret mörk brunt :D Sen kom ida och oskar och vi spelade kubb och såg på filmer. Sen på kvällen badade vi i min bubbelpool mysigt ;)
På måndagen skulle vi ha åkt till stan men det blev inte så för ida och oskar fick inte åka dit -.- men vi hade kul ändå och cyklade till willys och köpte godis och spelade kupp och såg på filmer :D
På Tisdagen åkte jag ida, oskar, natti och moa till husby badet det va kul :D HÄnde lite saker där då xD sen drog vi till kista och åt på donken sen va det hem och se på filmer och sånt ;) 
Onsdag idag åkte ida och oskar till sin pappa på kvällen va jag med elle (ovanligt xD ) Hon sov hos mig vi hade fett kul xD Torsdag Idag va jag med elle sen åkte hon hem och åt, jag åkte och köpte godis till hennes påsk ägg som hon ska få blev lite över fullt xD Sen ska jag vara med henne i kväll sen senare ska jag se på aa på datan med massa godis xD <33
bye bye kiss <33



  




Heej igen xD
lite saker som hände på kvällen
Åkte hem till elle vid halv sju sen fixade vi oss gick ut med hennes hund och sånt ;) Sen drog vi till bålsta med tåget och träffade pernilla, soffan och jenne. Flummade lite med de sen tog vi 20 i 11 tåget hem igen . Vårt buss kort funkar ju inte i bålsta så vi va tvungna att planka xD sen på tåget va det lite flumm xD haha fett kul vi hadexD SUPERMAN kommer du i håg elle asso va garva fan i hjäl oss xD sen drog jag hem och satt vid datan det blir nog elle i morgon igen hoppas jag, hon ska få sitt fina påskägg då xD <33
bye bye kiss <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väx upp någon gång, fjortisjävlar!

2009-11-09 @ 22:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0