Tisdag

Heej
Ä på fett dåligt humör idag så passa er ;D haha xD
Idag började jag 08:00 försov mig sen fixade jag mig stack till skolan, Mötte frida på bussen först hade vi svenska och vår lärare va sjuk så vi hade vikarie -.- fast hon kom 20 min försent och om man är 10 min försenad får man gå fast sen sa hon att dm som inte kom fick frånvaro så va på den lektionen fast jag jobbade inte pallade inte va fett tröt -.- Sen hade vi Engelska tråkigt jobbade inte då heller. Sen no vår lärare fick damp på mig bara för jag pratade han e fett störd !!!! Sen lunch gick till min mammas jobb för att hämta penger det va äklig mat i skolan som vanligt -.- Sen hade jag matte tråkigt sen idrott det va fett tråkigt!!! Sista lektionen va so vi hade vikarie han va fett sträng vi hade prov det gick väll bra svarade på allt ;D Jag bråkade med killarna i min klass idag dom e fett omogna hatar de !!!!! Sen åkte jag och frida till mina små syrrors dagis och skulle hämta min prao lapp Sen så va det typ städning där och min mamma och styvpappa kom dit vistannade ett tag. Mamma tjatar jämta om dom där jävla fucking läxorna det e fett irri hatar läxorna och skolan !!!!!! Sen åkte vi bussen hem och ska hem till pappa nu <3 kanske ska vara med elle sen <33 bloggar kanske senare ;D <33 Klantig som man va igår när jag skulle fixa min piercing så tog jag ut den sen glömde jag stoppa i den igen -.- xD Så när jag kom hem till pappa stack jag en nål igenom den så att den inte skulle ha växt igen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0