Tisdag, Reflektionsdag

Tja ;)
Idag började dagen med att jag vaknade 20 min innan bussen gick :/ Sprang upp och sminkade mig och han inte äta frukost så sprang till bussen. Sen träffade jag frida på bussen :P I skolan var det reflektionsdag först hade jag hemkundskap sen gjordejag och frida inget bara gick omkring och jag ville ha mina pengar av en kompis men hon vägrade ge dom till mig omoget. För hon va skyldig en pengar som va skyldig mig och då kunde hon ju ge dom till mig på en gång men hon sa nej du får dom inte. Fett omoget fast fick dom tillslut ;D Sen musik fick ett steg i gitarr ;P Efter gick jag och frida till ica och köpte glass xD Sen kom bussen och vi åkte och hämtade mina små syskon. Men vi gick in till 5 åringarna där jag praoade för att hälsa på och dom blev glada xD Sen gick vi och hämtade mina små syskon och sen stannade  vi och va där ett tag¨på gården asso. Sen va det en på 5 års som jag inte gillar han e fett kaxig asso han håller på att säga fula saker och kasta sand och så slog han mig i magen idag fick värsta damp rycket på han men man kan ju inte slå han, han är ju liten. Sen drog vi till bussen kom hem för typ en halv timme sen ? Ikväll vet jag inte vad jag ska göra typ se på aa (andra avenyn) mamma har smittat mig så har jätte ont i halsen -.- Får se vad som händer om jag ska till skolan i morgon hoppas det vill träffa kompisar ;D <33
Skriver mer senare

bye bye kiss <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0