Stan ;)

Tjooo ;)
kom nyss hem från stan ;)
Vi åkte från pernilla typ vid 2 ? Sen drog vi hem till mig jag och frida asso och skulle hämta mitt present kort på jc för 500 kr ;D Sen skjutsade min moster och mamma ner oss till barkarby sen drog vi till stan köpte klänning till skolavslutnignen fin :D Haha vi gick in på donken och så sa jag att jag väntade på en hamburgare och dom gick på det så jag fick en hamburgare fett glad jag blev hahaxD Sen tog vi tåget hem pappa mötte mig i jakansen åkte vi hem medans frida gick till bussen. har precis ätit ska väll ut ikväll och träffa kompisar ska fixa mig nu skriver mer sen ;) <33


 Köpte den klänningen ;D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0