Onsdag

heej <33

som jag sa i morse åkte jag hit med pappa vi 06:00 fett tidigt sen duschade sminkade mig och åt sen drog jag till bussen. Första gången jag inte måste springa till bussenhar fått gjort det varje gång typ, För jag e så seg när jag ska sminka mig och sånt haha xD Sen första lektionen va matte hade prov, gick inte så bra va svårare än vad jag trodde så jag fick försöka i alla fall x) Sen svenska tråkigt -.- Sen efter det hade vi slöjd fast frida va inte med för hon skulle prata med camilla och hennes mamma typ och de sa att jag och frida inte fick sitta bredvid varandra :@ fuck off asso hatar henne och den jävla fitt skolan jag får för fan sitta bredvid vem jag vill !!!! Så camilla kom till mig sen och sa att hon skulle ringa till min mamma och säga massa skit !!! Hoppas hon har glömt det mamma har inte sagt nått än i alla fall, men man vet ju inte hon har inte kommit hem än i alla fall men har pratat med henne i telefonen. Skit samma !! orkar inte med allt skit som lärarna säger efter slöjden vare lunch sen hemkundskap läraren dampade på mig och frida för vi kom 5 min försent "tönt" Vi städade på hemkundskapen i alla fall. Sen typ höll frida ohc patrik på att bråka och han kastade massa vatten på henne och slog henne och sånt omogna ? sen kommer markus ochlägger sig i palla lixom värsta wb patrik han gör precis som patrik gör fett irri han är ! han tror att han är nått ! Sen slutade jag tog bussen hem. Satte mig vid datan chattade lite och sånt ska plugga senare och städa mitt rum för Oskar, Lovisa och ida kommer i morgon :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0