Måndag ;)

Tjaa ;)
Ska berätta lite om i helgen:P
i lördags åkte jag hem till mamma och gissa vad vi fick i påsk present ? :O Vi fick den största studsmattan :D fett glad jag blev sen kom elle och frida och vi hoppade och så fick jag enn påsk ägg. Efter vi hade hoppat så cyklade vi till willys och köpte energi dryck :D När vi kom hem grillade vi fett gott ;) sen cyklade vi till barkarby och så kom Pernilla och frida och elle skulle oxå sova hos mig så dom åkte hem och hemtade saker. Medans jag och Pernilla cyklade hem. Sen kom do . och så kom min moster och hennes nya kille. vi hade jätte roligt på kvällen och sjöng singstar och sånt xD Sen somnade vi vid 4 typ. xD
på Söndagen så åkte pernilla hem och jag, frida och elle skulle tälta :D Sen vid 8 åkte vi och mötte mickis i barkarby hon va fett seg. När vi kom hem hoppade vi sen satte vi oss i tältet. På kvällen va det några tånoringar som sprkade ner sopptunnor och stannade vid vår tomt och dom sa att dom skulle slå sönde bil rutan vi blev fett rädda. Vi satt helt tyst. Sen gick dom iväg och då blev det bättre :D Sen satt vi uppe till typ 3 och pratade. Och elle skrämde upp sig själv och mickis att det gick nån utanför tältet haha. 
Måndag vi vaknade vi halv 12 sen hoppade fixade oss sen stack vi till stan och skulle köpa rasta tröja och sånt fast den fanns inte -.- sen drog vi hem och tog undan tälten sen kom pappa och hämtade mig. Nu ska jag till bussen. Ska möta frida, elle och mickis vi ska typ hoppa. Skriver kanske mer sen. Kommer bilder senare 

bye bye kiss <33
  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0