Måndag

Tjjoo
Dagaen började med att jag va tvungen att gå ipp kl 6 -.- För smart som man är så glömde man busss kortet hemma hos mamma så pappa skjutsade hem mig dit vid 6 när jag kom dit satt jag vid datam en halv timme sen sov jag till typ halv 8 och min buss gick åtta så han inte att äta frukost sminkade mig sen drog jag till bussen, på bussen typ vid veddesta går så va det nåra som kastade en sten på bussen så han stannade och typ sprang efter dom sen så fortsatte vi åka omogna :D <33 mötte frida i jakan. För vi och några till från skolan skulle åka och titta på en sak. Först berättade en familja att deras dotter/syster hade tagig självmord för 4 år sen och sen pratade de och sen kom Seth som kom 2 på talang förra året han e fett sööt sen visade han massa kort trik och andra trollerikonster :D det va fett kul, sen innan vi skulle tillbaka till skolan så tog jag och dom som va med från min skola kort med han kommer bild sen :D Sen tog vi tåget hem och sen buss. De hade sparat mat åt oss i matsalen det va fett äkligt som vanligt -.- Så jag åt bara en maka Sen hade vi rast sen tråkig no sen engelska där så vi på film :)  Sen gick jag och frida till bussen och på bussen mötte vi natti, cissi och cissis syrra ;D Sen stack frida till stan och jag hem. När jag kom hem kom jag på att jag inte hade några nycklar sen ringde jag micke och då sa han att han hade glömt baksida dörren öppen. Fast den e fett trög att få upp men fick upp den till slut sen solade jag och åt glass tog lite bilder kommer bilder nu ;D Ska plugga nu <33


 Så snygg<333 Min lunch haha
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0