Lördag min syrras kalas

Tjooo ;D

Det va ganska kul på min syrras kalas haha xD Först kom alla då öppnade hon paketen sen fikade vi fett gott kommer bild xD Sen lekte man massa lekar som t.ex stolleken(hela havet stormar), dansstop, nån hund lek typ att nån va hund och så skulle den blunda så satt alla i en ring sen skulle nån lägga ett hund ben bakom nåns rygg sen skulle hunden gå fram till nån och låta som en hund typ xD haha ni fattar säkert inte. Sen hoppade de studsmatta sen vare fiskdamm jag skog är bakom xD Sen gick alla hem. Nu äre lungt och skönt xD Vi ska grilla nu lr när min mamma och moster kommer då xD de är typ på ikea lr nått. Sen efter maten ska jag plugga till typ 9 sen hem till pappa se på tv och datan XD skriver i mrogon <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0