Lördag kväll

Heej igen xD

Efter maten drog jag ju och mötte frida sen tog vi tåget till barkarby sen där gick vi in på coop nära och där baxade jag en glass haha busig som man är xD men hade inte råd med 2 glassar bara 1 xD sen medans frida betalade glassen låssades jag prata i telefonen och det gick bra xD Sen åkte vi hem till min mamma hoppade med små syrrorna sen in jag och frida hjälpet min mamma och moster att blåsa ballonger min lill syrra ska ha kalas i morgon :P Sen skulle vi typ göra figurer av ballongerna jätte fina kommer bild. Sen skjutsade frida mig till bussen då hoppade hon av sen så skulle jag cykla tillbaka. Jag cyklade i världens fart lixom så sen försöker jag bromsa och bromsarna hade tydligen gott sönder så vad gör man typ råkade cykla nästa in i en buske haha xD Sen i nblåste flera ballonger sen satte jag mig vid datan sen vet jag inte vad jag ska göra ;D <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0