Lördag :D

Heej

Idag vaknade jag bredvid frida och pernilla. Jag vaknade av att pernillas hund hoppade på mitt ansikte -.- blev fett sur. Sen gick vi upp och åt och sånt. Sen när vi kom tillbaka till husvagnen där vi sov så satte jag mig vid datan och bloggsde och gick in på bdb. Medans Frida och Pernilla ringer hetalinjen haha det är en fett kåt kubbe dom pratar med det e fett kul och lyssna håller på att garva i hjäl mig det är fett kul xD Idag ska jag hem. Frida och jag ska till stan sen och ska köpa en klänning till skolavslutningen. haha lite tidig jag är men jag har ett presentkort på jc på 500 kr och den kostar 300 kr så ska köpa den innan den tar slut ;D Ikväll blire kompisar skriver senare ;) då kanske det kommer bilder från stan ;D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0