Helg, måndag

Tjaa har inte skrivit på länge ska berätta lite saker om i helgen och idag ;) har fått internet hos mamma nu :D

Fredag
Åkte till Nyköping efter skolan. Va med Lovisa, Ida och Oskar sen gick vi till danny. Sen taggade vi till ica och köpte godis :D Ikväll ska vi tälta :D I alla fall när vi skulle sätta upp tältet kom några snor ungar och kastade kottar på oss sen sprang vi efter dom och massa saker xD Sen la vi oss i tältet och då kom melinda och mikiz och berättade en sak. Sen satt vi uppe och pratade. Sen gick oskar in för han va sur på Lovisa då sov bara jag, lovisa, ida och danny i tältet xD vi satt uppe och åt godis och pratade ;) Vi somnade typ vid 2

Lördag
Vi vaknade typ först kl 6 för det va fett kallt xD
Sen trodde jag lovisa hade dragit för jag såg inte henne för hon låg inne i sovsäcken xD Va fett pigg kl 6 höll på att frysai hjäl xD Sen somnade vi om till nio och då skulle jag ut och fixa en sak då kom oskar sen satt vi och pratade sen åt vi frukost. Sen gick oskar och lovisa hem till lovisa och gjorde nått då hoppade vi studsmatta med idas små grannar :P Sen kom oskar och lovisa och hoppade med oss :D Sen drog vi till stan och såg på sugiga johan palm och åt på donken :D Sen drog vi och hyrde film :D När vi kom hem cyklade vi till willys hehe baxade tuggumi till allaa xD Sen hem såg på skräck filmer och sen när vi hade sätt alla sov ida :( då va jag och mikiz i oskars rum med oskar och lovisa. Lovisa och jag gav varandra massage och det va inte så skönt xD Sen somnade jag och mikiz i oskars säng och lovisa och oskar sov på golvet på en madrass sen gick oskar in till ida och sov där för lovisa tog upp all plats xD

Söndag
Vaknade vid 10 såg en film sen taggade jag hem vid kvart över 12 sa hej då till dom sen mötte jag mamma och natti i stan för vi skulle se hight school musikal på teater Det va en fett snygg kille där kommer bild ;) Sen kom Elle till mig vi hoppade studsmatta sen sov elle hos mig och jag gjorde sugmärke på henne xD Sen såg vi på film och sen somnade rolig kväll ;)
   Vill ha den<33
Måndag

Skola idag vaknade berdvid elle vi åt frukost sen sminkade vi oss och sprang till bussen tråkig skola idag. Fast vi hade simmning och jag och frida fick göra vad vi ville (asso bada) medans dom andra va tvungana att simma :D haha Sen hem ska göra matte snart. kanske elle sen ,skriver mer ikväll <333

bye bye, kiss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0