Fredag åker till bålsta ;D <33

Tjaaa

Skriver lite kort om dagen nu ;)

skolan som vanligt idag tråkigt -.-
vaknade halv sju min buss gick 20 i 8 gick upp åt frukost sen sminkade mig ;) gick till bussen sen mötte jag frida vid kyrkan sen gick vi in i skolan. Första lektion so tråkigt, andra lektion språk gjrde typ inget kastade sudd på en kille och det hände massa roliga saker lr hur lollo och Frida ? nämner inte vad för honkanske inte vill det xD Sen hade jag engelska vi hade läxförhör fick oxå tillbaka ett läxförhör fick 10 av typ 42 haha sämst xD Sen hål timme jag och frida åkte till min prao för dom skulle skriva på en lapp som jag hade tappat bort xD Sen taggade vi till skolan igen innan vi hade extra engelska gick vi till ica ooch köpte cola och halstabbleter har fortfarande ont i halsen och e förkyld :/ Sen gick vi till extra engelskan då valollo och eve där sen kom Jessica lite senare haha det va fett kul på engelska vi typ flummade och sånt xD Sen no tråkigt. Det va några fucking wb som ringde mig och frida frånt dolt fett omoget jag hatar när man inte vågar säga vem man är och stå för det man säger. Så jävla omoget asso. Om man inte vågar stå för det man säger så kan man ju bara hålla käften i stället !!!! Sen matte tråkigt jobbade inget sen gick jag och frida till ica och mötte min pappa vid ica han körde frida till jakan för hon skulle till stan sen åkte jag hem ich satt vid datan sen skulle jag äta ska snart fixa mig och ducha ska möta frida i jakan sen. För vi ska åka till bålsta och träffa Pernilla <33, vi ska sova där:D Det blir jätte kuul :D <33  Skriver mer i morgon ska fixa mig nu ;) <33  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0